Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr PZD.DDM.321.6.2019 na: „Przebudowę drogi powiatowej Nr 2900P – budowa chodnika w m. Łukom”
W dniu 20.12.2019 roku o godz. 10:30 w sali nr 5 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Słupcy miało miejsce publiczne otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr PZD.DDM.321.6.2019 na:
” Przebudowę drogi powiatowej Nr 2900P – budowa chodnika w m. Łukom”
Do dnia 20.12.2019 r. do godz. 10:00 wpłynęły 2 oferty.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert podano, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 123 628,66 zł (brutto) – słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące sześćset dwadzieścia osiem złotych sześćdziesiąt sześć groszy.
Podczas otwarcia ofert podano:
- Oferta nr 1: (wpływ oferty: 20.12.2019 r., godz. 9:10)
Konsorcjum Firm w składzie:
– Lider: Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
– Partner: Firma Budowlano – Remontowo – Drogowa Dariusz Białobrzycki, oś. Kazimierza Wielkiego 14a/1, 62-200 Gniezno
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie oraz w zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia:
za kwotę 107 607,20 zł netto, plus podatek VAT w wysokości 23% tzn. 24 749,66 zł,
razem brutto 132 356,86 zł słownie: sto trzydzieści dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt sześć złotych 86/100 zł brutto.
Udziela 120 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna)
/minimum 60 m-cy/.
Okres gwarancji: na okres trwania rękojmi.
- Oferta nr 2: (wpływ oferty: 20.12.2019 r., godz. 9:40)
BUDMAR Firma Remontowo – Budowlana Marcin Gutowski Rozalin 64, 62-400 Słupca
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie oraz w zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia:
za kwotę 99 775,50 zł netto, plus podatek VAT w wysokości 23% tzn. 22 948,37 zł,
razem brutto 122 723,87 zł słownie: sto dwadzieścia dwa tysiące siedemset dwadzieścia trzy złote 87/100 zł brutto.
Udziela 120 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna)
/minimum 60 m-cy/.
Okres gwarancji: na okres trwania rękojmi.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne zaakceptowali postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ PZD.DDM.321.6.2019, w których to termin wykonania zamówienia i warunki płatności przedstawiają się następująco:
Termin wykonania zamówienia:
- Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy.
- Zakończenie realizacji:
1) Wykonanie robót (zgłoszenie gotowości do odbioru): nie później niż do 31 maja 2020 r.
2) Odbiór, inwentaryzacja, rozliczenie robót: w terminie 28 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru, jednakże nie później niż do 30 czerwca 2020 r.
Warunki płatności:
Zamawiający zobowiązany jest dokonać zapłaty w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi dokonanie zapłaty wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w § 8 ust. 28 umowy.
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
/-/ Michał Klotschke
UWAGA: Wykonawca składa dokument tj. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy).